BİR MELEKLE TANIŞMA HİKÂYESİ (MİRANDA KERR)



Güzelliğiyle büyüleyen Victoria's Secret meleği ve Orlando Bloom’un eski eşi Miranda Kerr tanışana dek gerçek olduğuna şüphe duyduğum biriydi.

Annem hep iyi düşün iyi olsun demiştir ama yeryüzündeki 8 milyar insandan birini düşünüp de onunla karşılaşabileceğim pek aklıma gelmemişti doğrusu.
3. Kez New York’taydım ve union meydanına yıllar önce tanıştığım bir Amerikalı arkadaşımla buluşmaya gidiyordum. Yolda 4 İspanyol turist Victoria's Secret’ın yerini sorunca benim de aklıma hayatımda en çok tanışmak istediğim ve ayrıca bana göre de dünya’nın en güzel ve sempatik kadını olan Victoria's Secret’ın Avustralyalı meleği Miranda Kerr gelmişti. Zaten yeryüzünde tanışmak isteyeceğim bir Brad Pitt, bir de Miranda Kerr vardı ve bende bir tanesiyle birkaç dakika sonra tanışacağımın farkında olmadan yürüyordum.
Biraz erken vardım arkadaşımla buluşacağımız yere ve meydanın köşesinde gitar çalan sokak çalgıcılarını dinleyerek zaman geçirmeye başladım. Daha 2 dakika olmamıştı ki bir anda 5 metre yanımda Miranda’ya biraz fazla benzeyen biri belirmişti. Kendi kendime “çok düşündün, hayal kuruyorsun, kendine gel” dediğimi unutamiyorum. Hem zaten Miranda Kerr o zamanlar yeni doğum yapmıştı ve bir insanın doğumdan bir kaç ay sonra bu kadar formda olabilmesi pek mümkün gelmemişti bana.

Eeski eşi Orlando Bloom ile birlikte.


Yanımda duran kişinin Miranda Kerr olmadığına kendimi ikna etmeye çalışıyordum aslında çünkü bünyem henüz böyle bir şoka hazır olmayabilirdi. İçten içe tüm bu bocalamaları yaşarken, kendisi birden durduğu yerden iyice dibime kadar geldi. Evren resmen bana, gösterdim olmadı, al şimdi yanına kadar getirdim artık sende iki çift laf ediver diyordu.
Nasılsa o değildir, kendi kendime kuruntu yapıyorum diyerek lafa girdim aslında.

Yıllar önce Leonardo DiCaprio ile yine New York'ta tanıştığımda fotoğraf çekilmemiştim ama Miranda Kerr'le fotoğraf çekilmemek olmazdı.

Aslında ne diyeceğimi şaşırmıştım ama Miranda samimi ve içten tavrıyla çok yakın davrandı. Victoria's Secret’in bir çekimi için Orlando Bloom’la birlikte New York’taydılar ama Orlando arkamızda bebekle ilgilendiği için onunla konuşamamıştım. Şimdi dönüp düşünüyorum da ne inanılmaz bir rastlantıydı, kendisiyle sokakta denk gelebilme ihtimalimi düşünmüştüm ve dakikalar sonra yan yanaydık.


Not: Ağzım en fazla o kadar açılıyor.
Efe TANAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...